Resultater.
Glade kunder er det vigtigste vi har.

”Jeg står selv for alt hvad der hedder service og vedligehold – og så har jeg Infowise som en hjælpende hånd, når jeg får brug for det.”
– Jan Hauervig Jørgensen
It-administrator hos FKSSlamson

“Jeg kan også godt lide den flade struktur hos Infowise – man kan ringe direkte og få løst de problemer, man har. Det er en stor fordel, at man ikke bliver et nummer i telefonkøen.”
– Per Theisen
Forretningsfører hos Korup Antennelaug

”Tålmodighed og ærlighed kendetegner det samarbejde vi har haft med Infowise.”
– Mette Guul
Centerleder hos Reden Odense

”Det er rart at vide, at man hurtigt kan få teknisk assistance, hvis uheldet er ude. […] Og vi foretrækker helt klart en lokal samarbejdspartner.”
– Helge Bonde Eriksen
Arkitekt og it-ansvarlig hos Creo Arkitekter

“Vi skiftede leverandør, da vi fandt ud af, at vi betalte alt for meget for vores gamle løsning. Vi sparede både penge og fik opgraderet vores it.
Vi har ikke oplevet nogen nedetid, da Infowise hjalp os med at skifte til ny server.”
– Ernst Andreasen
Ejer, L. P. Madsen Rådgivende Ingeniører

“Det er bare rart, at det er den samme mand, der kender det. Man kan ringe til ham eller sende en mail og han svarer. Han kender mig og ved, hvad jeg står for.”
– Morten Skovhus
IKT-ansvarlig hos NJ Gruppen A/S

”Da vi ledte efter en ny it-samarbejdspartner, kontaktede vi flere konsulenthuse. Men Microsoft-produkterne koster jo det samme – så for os handlede det om tillid og gode relationer.”
– Henrik Kelm
Technical Manager & COO, Polysan A/S

”Jeg kan godt lide, at vi er dækket af ét firma.
Uanset hvad vi skal bruge hjælp til, har Infowise en ekspert på området.”
– Laila Johansen
IT-ansvarlig hos Orskov Foods