Cases

Resultater tæller

Glade kunder er det vigtigste vi har!

 

“Hvis andre virksomheder kan blive forskånet for at lave de fejl, som vi har lavet før vi kom i mål, ville det glæde mig meget!”

– Søren Thomsen
Indehaver i arkitektfirmaet Arne Birk

SE CASE

“Vi har valgt ikke selv at have en IT-afdeling i Boliggruppen, så der læner vi os op ad fagspecialisterne, når vi har brug for dem. ”

– Susanne Blix
Udviklingsdirektør i Boliggruppen

SE CASE

“ Vi havde brug for en hotline og en bistand, der understøtter vores udvikling henimod en øget digitalisering. Det gælder også i forhold til support til den enkelte medarbejder. Vi har haft en oplevelse af at blive taget godt hånd om af Infowise. ”

Nauja Bianco
Direktør i Det Grønlandske Hus

”Da vi ledte efter en ny it-samarbejdspartner, kontaktede vi flere konsulenthuse. Men Microsoft-produkterne koster jo det samme – så for os handlede det om tillid og gode relationer.”

– Henrik Kelm
Technical Manager & COO, Polysan A/S

SE CASE

”Jeg kan godt lide, at vi er dækket af ét firma.
Uanset hvad vi skal bruge hjælp til, har Infowise en ekspert på området.”

– Laila Johansen
IT-ansvarlig hos Orskov Foods

SE CASE

”Der er altid en ledig konsulent, som kan hjælpe med specifikke udfordringer. Vi har samtidig en god sparringspartner, som forstår vores overordnede behov, og som hjælper os med at sætte tempoet.”

– Allan Larsen
IT- og vedligeholdelsesassistent hos Bryggeriet Vestfyen

SE CASE

”For mange år siden blev vores administrative arbejde dokumenteret i en kinabog. Så fik vi en computer, som vi delte. I dag er vi mange medarbejdere og frivillige i huset, som alle har forskellige opgaver.”

– Mette Guul, centerleder for Reden Odense

SE CASE

”Det er rart at vide, at man hurtigt kan få teknisk assistance, hvis uheldet er ude. […] Og vi foretrækker helt klart en lokal samarbejdspartner.”

– Helge Bonde Eriksen
Arkitekt og it-ansvarlig hos Creo Arkitekter

SE CASE

”Bekvemmelighed og en forventning om at det tekniske er svært at overskue, er den største fjende for antenneforeningens fremtid. Det kræver lidt ildsjæl, og en vision om, hvordan man på bedst mulige vis varetager medlemmernes interesse.”

– Keld Elkrog, forretningsfører hos NAL Medienet

SE CASE

“Vi har fået et lokalt eksperthus med hurtig og effektiv service, der formår at møde os i øjenhøjde og tydeliggør vores behov i et sprog som virksomheden forstår. Det har gjort os proaktive, givet os en stabil og tryg platform, samt en sikrere fremtid.”

– Helle Specht
Adm. Direktør hos TenCate Advanced Armour

SE CASE

”Jeg står selv for alt hvad der hedder service og vedligehold – og så har jeg Infowise som en hjælpende hånd, når jeg får brug for det.”

– Jan Hauervig Jørgensen
It-administrator hos FKSSlamson

 

SE CASE

”Vores forretning bygger på troværdighed og tillid. Derfor føler vi os forpligtet til at gøre alt hvad vi kan for at sikre vores kunders data. Det er bevæggrunden for det samarbejde, vi har startet med Infowise.”

– Henrik Berg Svendsen, medejer hos Regnskab & Administration ApS

SE CASE

“Jeg bruger meget mine relationer, hvis jeg har brug for hjælp. Der er altid mange om buddet, så det er vigtigt for mig at kende sælgeren og den bagvedliggende service. Det nytter jo ikke noget, at vi køber en løsning fra nogen i Nordjylland og der så går tre dage før der sker noget, fordi vi ikke har en tekniker hernede.”

– Morten Sparvath Andersen
Indehaver, Sparvath ApS

SE CASE

“Når man ringer til support, er det en stemme man kender. Man behøver ikke at sige, hvor man ringer fra. Det fungerer nærmest upåklageligt.”

– Halldór Stefánsson, konstruktionsingeniør og adm. direktør hos Henry Jensen A/S

SE CASE

“Det kan være svært at ændre kulturen. Systemet skal kunne understøtte kulturen. Ellers bliver det besværligt.”

– Ib Nørager Rasmussen, CFO, Amstrup & Baggesen Entreprise A/S

SE CASE

”Vi kunne se at hvis vi ikke selv stod for internettet, ville vi miste vores evne til at udvikle foreningen på sigt. Internettet har med tiden vist sig, at være der hvor pengene ligger. Det er vigtigt at følge med i branchens udvikling.”

– Per Theisen
forretningsfører hos Korup Antennelaug

 

SE CASE

“Det er bare rart, at det er den samme mand, der kender det. Man kan ringe til ham eller sende en mail og han svarer. Han kender mig og ved, hvad jeg står for.”

– Morten Skovhus
IKT-ansvarlig hos NJ Gruppen A/S

 

SE CASE

“Vi skiftede leverandør, da vi fandt ud af, at vi betalte alt for meget for vores gamle løsning. Vi sparede både penge og fik opgraderet vores it.

Vi har ikke oplevet nogen nedetid, da Infowise hjalp os med at skifte til ny server.”

– Ernst Andreasen
Ejer, L. P. Madsen Rådgivende Ingeniører

SE CASE

Skal vi også hjælpe jeres virksomhed?

Adresse

Hollufgårds Allé 8-10, 5200 Odense SØ