Helpdesk

IT er livsnerven i virksomheden, der sikrer, at alle medarbejdere kan arbejde effektivt på opgaver. Derfor skal det bare virke. Problemer med IT er både frustrerende, ødelæggende for arbejdsflowet og med til at øge mængden af nedetid i virksomheden. Derfor har vi skabt Infowise Helpdesk. En IT-supportservice der sikrer, at I altid kan få hjælp til og løst IT-udfordringer i virksomheden.

Hvad er en IT Helpdesk?

Infowise Helpdesk er en fleksibel og omfattende IT-supportservice, hvor vi gennem en enkelt indgang kan hjælpe jer med IT-relaterede supportopgaver. Her yder vi 1st level support, så I kan fokusere på jeres kerneopgaver.

Med en bred vifte af ydelser sikrer vi hurtig og kompetent assistance, så jeres medarbejdere altid kan arbejde problemfrit.

Ydelser gennem vores IT helpdesk support:

Med Infowise Helpdesk får I effektiv problemløsning og øget produktivitet

At få IT-hjælp eksternt kan både være dyrt og besværligt. Dyrt, fordi de fleste supportvirksomheder tager en høj timepris pr. påbegyndt time og besværligt, fordi det tager tid at sætte andre ind i problemet.

Med Infowise Helpdesk har vi allerede kendskab til jer som virksomhed og en indgang til jeres systemer. Det betyder, at vi effektivt kan yde hjælp, så jeres medarbejdere hurtigere kan få løst deres udfordringer og vende tilbage til deres opgaver.

Slip bekymringerne og få løst selv de mindste IT-problemer med support til en fast pris

Vi tilbyder vores IT helpdesk support til en fast månedlig pris pr. bruger*. På den måde har I adgang til ubegrænset support hver måned til en gennemsigtig pris – og slipper for at bekymre jer om ærgerlige fakturaer på akut hjælp.

Samtidig holder det ikke dine medarbejdere fra at ringe til supporten, når de oplever småproblemer i frygt for at modtage dyre supportregninger. Her kan de frit ringe til supporten og på den måde sikre færre irritationer og større arbejdsglæde i hverdagen.

*Obs. abonnement til Infowise Helpdesks support gælder kun inden for vores åbningstider mandag-torsdag kl. 7.30-16.30 og fredag kl. 7.30-15.30. Support uden for dette tidsrum afregnes på timebasis. Vores vagttelefon er altid åben, hvis du har akutte problemer uden for almindelig kontortid.

Vi gør det nemt for dig

Kompetent og ærlig rådgivning

Vores erfarne team af IT-konsulenter er dedikerede til at forstå din virksomheds unikke behov og udfordringer. Vi skræddersyr de løsninger, der matcher dine forretningsmål i en moderne virksomhed. 

Ønsker du at blive kontaktet?

Bliv kontaktet af en af vores specialister, som står klar til at rådgive dig.
Vi kommer gerne og besøger din virksomhed for at blive klogere på jeres behov. 

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig et månedligt nyhedsbrev og få branchenyheder, tips, samt andet godt.

Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld dig et månedligt nyhedsbrev og få branchenyheder, tips, samt andet godt.