Kend dine styrker

It-drift

Digitale ambitioner overskygges typisk af daglig drift.

Hvordan gør vi det?

Inden vi begynder at snakke it-drift, har vi brug for et overblik over jeres nuværende setup.

Vores it-rådgiver og en tekniker kommer på besøg, gennemgår jeres it-setup og afstemmer forventninger med jer. Derefter udarbejder vi et tilbud på en servicekontrakt, som bliver præsenteret sammen med en række anbefalinger.

Hvordan arbejder vores teknikere?

Som kunde hos os får man tildelt en primær og en sekundær tekniker. Dette betyder, at man altid kender det ansigt, som kommer på besøg. For os er det vigtigt at vi kender jer, og at I kender os.

Til de lidt mindre opgaver sidder vores helpdesk parat til at hjælpe.

Hvad koster det?

Timeprisen for vores konsulenter er 1150,- og det er ikke noget vi giver rabatter på.

Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten – og derfor holder vi også fast i prisen.

Nogle af vores kunder har faste servicebesøg. Andre får besøg ad hoc.

Hvordan starter vi?

Om end du har store planer som kræver en ekstra hånd, eller om du helst vil undgå at tænke på dit it-setup, vil vi meget gerne høre om dine behov over en kop kaffe.

Vi vil forklare hvad du kan forvente af Infowise, komme med nogle praktiske tips og (vigtigst af alt) finde ud af, om vi er et godt match for hinanden.

Tryk her for at vælge et tidspunkt der passer dig. 

Nogle af de produkter, som vi selv bruger…

SharePoint

Et par spørgsmål…

Hvem skaber I de bedste resultater for?

Kort sagt: virksomheder med ambitioner. Og typisk virksomheder som har én eller flere ildsjæle. Vi ved, at dem med de bedste idéer, sjældent har tid til at implementere dem. Vi tager os af det trivielle, så I som virksomhed, kan fokusere på, hvor I vil hen.

Hvad indeholder en serviceaftale?

Vores serviceaftaler ser meget forskellige ud. Det kommer an på om virksomheden allerede har en it-medarbejder, eller om vi skal stå for det hele. Nogle gange er det månedlige besøg, andre gange er det ad hoc.

Her er dog nogle af de typiske overskrifter du kan finde i vores servicekontrakter.

  • Remote backup
  • Forebyggende vedligehold
  • Servicebesøg
  • Overvågning
  • Beredskab

I får også en uformel adgang til ressourcer, hvad enten det drejer sig om supporthotline, indkøb af hardware eller rådgivning.

Hvad med bindingsperioder?

Vi tror ikke på lange bindingsperioder. Hvis noget ikke fungerer for én af parterne, giver det ingen mening at trække tingene ud.

Nogle af de produkter vi anbefaler, har licenser. Men de er alle ‘leverandøruafhængige’, hvilket vil sige, at vi sagtens kan overdrage licensen til et andet it-konsulenthus.

Arbejder I også med ERP-systemer?

Nej, det gør vi ikke. Vi har lidt erfaring med at flytte disse systemer fra ét servermiljø til et andet, men vi vil hellere være knaldgode til få ting, end ‘OK’ til flere.

Hvis I står overfor et større ERP-projekt, kan vi dog anbefale nogle gode partnere.

Skal vi drifte jeres infrastruktur?

Jeg har lige et par spørgsmål…