Infowise styrker kundesupporten
For at sikre den bedste service og tekniske support til antenneforeningernes medlemmer opruster Infowise nu kundesupporten med en række medarbejdere. Den udvidede support skal fremover sikre endnu hurtigere og professionel hjælp til antenneforeningernes medlemmer, så de får en problemfri oplevelse med deres internet- og TV-løsninger.
Med styrkelsen af medlemssupporten vil Infowise håndtere alle tekniske udfordringer relateret til internet og TV, herunder opsætning af modem, e-mail, WiFi-forbindelser, TV-kanalsøgning og fejlfinding af systemer. Det betyder at det bliver nemt og simpelt for antenneforeningernes medlemmer at få den nødvendige hjælp – hurtigt og effektivt.
Infowise medlemssupport tilbyder konkret flere forskellige muligheder og løsninger. Herunder:
– Telefonisk support – Direkte hjælp fra supportmedarbejdere
– E-mail support – En dedikeret e-mailadresse til henvendelser
– Remote assistance – Fjernsupport, hvor teknikere kan få adgang til medlemmets udstyr
Onboarding af de nye medarbejdere til medlemssupporten hos Infowise er allerede på plads.
Vil du vide mere om,
hvad vi tilbyder?
Kompetent og ærlig rådgivning
Hos Infowise ønsker vi at styrke de lokale antenneforeninger. Vi sidder klar til at skræddersy fleksible løsninger til din forenings behov.