To-faktor godkendelse

Før to-faktor godkendelse brugte vi typisk kun ét godkendelses-trin, en adgangskode, til at logge ind. Det betød, at hvis en uautoriseret person fik fat i adgangskoden, var der fri adgang til kontoen. Men da staten pålagde hele landet at bruge NemID, lærte vi alle meget hurtigt, hvad to-faktor godkendelse er for en størrelse. Vi lærte […]

Konsekvenserne ved en langsom internetforbindelse

Vi er mere afhængige af vores internetforbindelse end nogensinde før. Forbindelsen er en hel essentiel del af infrastrukturen, og en ustabil eller langsom forbindelse, kan være med til at forhindre en effektiv udnyttelse af dit setup. Det betyder også, at nedetid skal undgås for så vidt muligt. Omkostningen er simpelthen for stor. Her er nogle af […]

Tjekliste ved fratrædelse af medarbejder

offboarding-systemer

Når en medarbejder stopper, beder man typisk om at få nøglen tilbage. Dette gælder også digitalt. Det er dog de færreste virksomheder, der har implementeret systemer, som kan hjælpe i denne sammenhæng. Derfor har vi lavet en mere manuel IT-sikkerhed tjekliste, som kan hjælpe i tilfælde af, at en medarbejder fratræder. Luk adgang for mailkonti […]

Fjernsupport

Klik på knappen for at downloade fjernsupport

  • Klik og åben programmet “ISL Light Client.exe”
  • Klik “kør”
  • Indtast den kode, som teknikeren giver dig via telefonen, og klik “Opret forbindelse”

Ønsker du at blive kontaktet?

Bliv kontaktet af en af vores specialister, som står klar til at rådgive dig.
Vi kommer gerne og besøger din virksomhed for at blive klogere på jeres behov.