Bryggeriet Vestfyen

Dygtig samarbejdspartner og hurtig support

Organisation
Bryggeriet Vestfyen
Branche
Bryggeri
Grundlagt
1885
Placering
Assens
”Der er altid en ledig konsulent, som kan hjælpe med specifikke udfordringer. Vi har samtidig en god sparringspartner, som forstår vores overordnede behov, og som hjælper os med at sætte tempoet.”
– Allan Larsen
IT- og vedligeholdelsesassistent hos Bryggeriet Vestfyen
Organisation
Bryggeriet Vestfyen
Branche
Bryggeri
Grundlagt
1885
Placering
Assens
Ydelser
Bryggeriet Vestfyens er et af de få selvstændige bryggerier, der er tilbage.

Hvad hjælper Infowise med?

IT-infrastruktur

Bryggeriet Vestfyen er en kompleks organisation, der takket være smarte skræddersyede IT-løsninger, havde kørt i mange år. Men IT-chefen, som havde orkestreret det hele, stod til at stoppe. De løsninger, som gennem årene havde båret bryggeriet, kunne hurtigt ende med at blive en hæmsko for bryggeriets digitale ambitioner.

IT-systemerne som var direkte bundet op til produktionen skulle bare køre. Her ville det altså blive nødvendigt at finde en løsning, som ikke ”bare” var en erstatning af hele installationen. I og med at hjulene skulle skiftes mens bilen kørte, valgte Bryggeriet Vestfyen at starte et samarbejde med Infowise: et lokalforankret fynsk konsulenthus, der kunne levere både sparring og kapacitet.

Første skridt var at danne et overblik over alle kritiske systemer som led under en udløbsdato. Dernæst skulle der laves en plan for hvilke ting der skulle skiftes ud, samt hvornår og hvordan. Sideløbende blev en række ikke-kritiske systemer opgraderet. Hele domicilet fik blandt andet sikret en bedre Wi-Fi dækning, samtidig med at andre vigtige sikkerhedstiltag blev implementeret.

I dag er Infowise den primære sparringspartner på IT-infrastrukturen hos Bryggeriet Vestfyen. De planer vi i fællesskab har lagt, bliver nu en realitet hos det lokale bryggeri i Assens.

Brug for hjælp?
Kontakt vores medarbejder

Vi gør det nemt for dig

Vi kan hjælpe med det hele inklusiv support.
Skriv eller ring til os.

Brug for hjælp?
Kontakt vores medarbejder

Vi gør det nemt for dig

Vi kan hjælpe med det hele inklusiv support.
Skriv eller ring til os.

Kontakt os

Kenn Bach Thomsen
CCO, Partner
Kristian F. Madsen
Studiemedarb./datamatiker
Sigurt Gøtske
Kok
Nuno Nielsen
Systemkonsulent
Tobias Nygård Kemp
IT-Rådgiver
Thomas Rasmussen
TV, DOCSIS og PON Specialist

Lignende cases

Kunder vi også hjælper

Integris Composites
"Vi har fået lokalt ekspertise med hurtig og effektiv service, som forstår vores behov og taler vores sprog. Det har gjort os proaktive og skabt en stabil, tryg platform og en mere sikker fremtid."
Radio Diablo
”Infowise er gode til at forklare os, hvad det er for udfordringer, som vi har omkring os i verden, og pege på, hvordan vi løser dem."
Orskov Foods
Jeg kan godt lide, at vi er dækket af ét firma. Uanset hvad vi skal bruge hjælp til, har Infowiseen ekspert på området
L. P. Madsen Rådgivende Ingeniører
“Vi sparede både penge og fik opgraderet vores it-infrastruktur. Vi har ikke oplevet nogen nedetidsiden Infowise hjalp os med at skifte til ny server. Tingene er løbende blevet lagt om uden at det har generet os på nogen måder."
Creo Arkitekter
”Da vi indgik et samarbejde med Infowise, stod vi overfor en større opgradering af både hardware og software. Opgradering er blevet gradvist implementeret, og i dag står vi med et it-setup, som vi er meget tilfredse med.”
Reden Odense
”For mig var det vigtigt, at jeg kunne finde en samarbejdspartner, der kunne respektere det sted vi har her. Det er jo lidt unikt – man skal kunne rumme at være her. ”
Det Grønlandske Hus
"Vores system bestod af en stationær server og arbejdsstationer, og vi havde kun én bruger til Microsoft Teams. Coronaepidemien udfordrede os, men nu kører alle på separate brugere, og alt fungerer som det skal."
Arkitektfirmaet Arne Birk
“Hvis andre virksomheder kan blive forskånet for at lave de fejl, som vi har lavet før vi kom i mål, ville det glæde mig meget!”

Fjernsupport

Klik på knappen for at downloade fjernsupport

  • Klik og åben programmet “ISL Light Client.exe”
  • Klik “kør”
  • Indtast den kode, som teknikeren giver dig via telefonen, og klik “Opret forbindelse”

Ønsker du at blive kontaktet?

Bliv kontaktet af en af vores specialister, som står klar til at rådgive dig.
Vi kommer gerne og besøger din virksomhed for at blive klogere på jeres behov.